Profesinis tobulėjimas
- Titulinis
- Profesinis tobulėjimas
Paskutinį kartą redaguota:
2022 11 16
Lapkričio 14 d. Panevėžio teritorinio skyriaus darbuotojai sėmėsi žinių seminare „Efektyvi ir rezultatyvi komunikacija su klientais. Paslaugos teikėjo psichologinio imuniteto stiprinimas“. Seminarą vedė lektorė Lidija Laurinčiukienė.
Kolegos įgijo naudingų psichologinių žinių, mokėsi apie asmenybės pažinimo būdus, kaip valdyti emocijas, sėkmingai komunikuoti, kaip prisitaikyti prie įvairių situacijų ir keisti požiūrį, kaip kurti pagarbų psichologinį mikroklimatą.
„Šie mokymai buvo labai vertingi, padedant stiprinti darbuotojų psichologinį atsparumą bei tobulinti kasdienę darbinę veiklą. Lektorė įkvėpė pozityvumo, o kiekvienas išsinešėme aktualių žinių, kurios padės ne tik kasdieninėse darbinėse, bet ir asmeninėse situacijose“, - sako Sandra Kemeraitienė, Panevėžio teritorinio skyriaus vedėja.
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Pasirinkimas | Paaiškinimas |
---|---|